OOH, IT'S SUCH A PERFECT DAY...

Låten har fastnat på hjärnan. Indigo - perfect day. 
 Det värsta är nog att den inte är bra egentligen? Jag är lite kluven där. Lite som hakad potatis, fast... två bitar... Eh, där var det nog inte så många som fattade något. Men .. Vad gör det? Känn er mobbade.

Idag har pluuuggat, och det gjorde jag halva natten med. Anna är duktig. Ibland.
 Och jag har tränat idag med. Träningsvärken i magen gör sig ständigt påmind. MEN! Det bevisar ju bara att det (trots allt) faktiskt finns några muskler där någonstans... Sooomewhere over the rainbow... Jag älskar att jag alltid lyckas hålla mig så seriös när jag skriver här, hm.

 Jag funderar förresten på att lämna "mordisk" bakom mig, och gå mot något nytt. För jag älskar att blogga, men det här känns bara ... fel.
 Men den som lever får se. Och kanske får inte du se, även om du lever. För att jag kommer ignorera sönder dig. Ehm, nej ... seriös var det ja. Det är min dåligaste (förlåt mamma, sämsta) sida. Undrar vem jag kan ha fått den ifrån? Det kan ju absolut inte vara min mamma... Nu sätter jag punkt innan jag avslöjar hennes nationaldräkt.


Och dagen hade varit perfekt, om du hade varit här.

Kommentarer
Postat av: Katarina LW

Ha ha...din mamma är bäst..ingen protest!

2009-02-01 @ 12:01:45
URL: http://katarinalw.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag tycker du ska byta bloggnamn jag, kör på ditt nya msnnamn! Ibland kan man behöva börja om på nytt :)



Flisan finns med dig ändå, fast hon inte är just här. Kram!

2009-02-02 @ 15:49:11
URL: http://ljungtuva.blogg.se/
Postat av: Katarina LW

Du har fått en utmaning av mej!

2009-02-02 @ 18:15:29
URL: http://katarinalw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0