NU ÄR JAG SUR...

... Och vad gör man för att avreagera sig? Jo, blogga såklart! 

 Alldeles nyss så skulle jag registrera mig på en av universitetskurserna jag ska gå på (om jag inte har ångrat mig nu, hm...), och skulle precis få ett användarnamn.
INTERNT FEL står det över hela skärmen. 
 Och i ena hörnet så står det, "Klicka här för hjälp". Glad och med hopp om livet trycker jag på den förbannade knappen. 
 
 Nu undrar ni säkert varför jag är så arg? Jo, för att kunna få hjälp, så var man tvungen att skriva i sitt ANVÄNDARNAMN!



Världen är full av idioter, och du är en av dom. Sådetså.

Kommentarer
Postat av: Gissa vem?!?

Oh..no inte jag..inte idiot...bara lite tokig!!

2009-01-29 @ 09:58:49
URL: http://katarinalw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0