LET GO.

Idag är det Janets låt let go som går på repeat här hemma, känner att jag snart får en broccoli i skallen om jag inte byter låt snart... Synd att jag inte gillar broccoli.

Massor av domherrar var här på besök idag, och såklart var jag framme med kameran. Det märktes att jag inte fotat på ett tag, då teleobjektivet och kameran kändes otroligt tungt för armarna efter en ca en timmes fotograferande. Men det var härligt. Blir det bara lite finare väder nu, så blir det fler bilder!




 Jag vill ha ett nytt teleobjektiv... Det har jag är 5,6... Och för er som inte förstår någonting, så kan jag bara säga; inte bra. Ett tele med 2,8 skulle jag vilja ha, men ... det tycker nog inte min plånbok.

 Och så vill jag ha ett canon EF 50/1,8 II ... Det vill jag ha ännu mer! Så det har jag önskat mig i födelsedagspresent. Bara 9 dagar kvar nu... Sen är jag "tant" som min syster uttryckte sig igår.


 På tal om min syster, så kom  hon in till mig förut och sa;
 - Jag har fått en ny vän! Hon är MYCKET kortare än mig. Fast hon är äldre än mig.
- Jasså?
- Jaaa... Eller ... hon är nog lite längre än mig förresten. Eller vänta! Vi är nog lika långa.

 Smaaart...

Kommentarer
Postat av: Sara

Tycker du? Haha!:D

2009-02-05 @ 18:21:48
URL: http://santapola.blogg.se/
Postat av: Katarina LW

Din syster är ju inte så smart..hon brås på sin pappa!

2009-02-05 @ 19:29:46
URL: http://katarinalw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0