JÄVLA IDIOT!

Vem är du egentligen?
 För det är någon som roar sig med byta lösenordet på min mail, och det har hänt tre gånger nu.
 Det är så jävla onödigt, men du är ju inte allt för teknisk iallafall, eftersom jag kan byta lösenord igen på två sekunder. Men inte ens två sekunder vill jag lägga på dig. 

Skaffa dig ett liv som inte innebär att ändra mina lösenord. Eftersom jag antagligen inte tycker om dig, så kan jag ju säga att jag kommer inte tycka om dig mer ju fler gånger du ändrar mina lösenord. Tyvärr. Släng dig själv i en soptunna eller något, för där hör du hemma.

 Tack, du har gjort lite bra idag iallafall, nu fick jag ut mina aggressioner.

Kommentarer
Postat av: Katarina LW

Men...vilken idiot..Inte jag!!

2009-02-07 @ 18:08:59
URL: http://katarinalw.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du failar ifall du inte vill lägga ner tid på det.

2011-10-23 @ 13:51:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0